Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 13, 2009

Hampir Nak Giler....

Adoyaiii..... sangat2 laaa sibuk...
Smpi nak hapdet blog ni pun tak sempat..

Padahal banyak nak citer ni...

Pagi ni.. seperti yg aku jangka..
Bangun lambat lagi...
Bukan lambat sket..
lambat banyak lak tuh
8.31 baru bukak mata..

Pastu dah bukak mata...
Nmpk cahaya cerah...

Boleh tertanya-tanya pulak..

"Tu lampu bilik air ke matahari?"

(umah aku ada lanai dalam)

Ambik HP.. tgk jam...
Terkujat beruk.. dah lewat

Ngn barang2 Khaleef lagi..
nak mandikan dia..

Baju tak gosok..
Yg paling penting..
Hari ni Selasa...
Aku ada kelas pagi...

Citer yg paling penting....
BERAT AKU NAIK TIBA-TIBA !!!!
Ntahkan camne... hari tu dah dapat 116.8kg kan..
Hari ni.. dah 118.1kg..
Uwaaaaa.... org makin penat makin turun berat
Aku lak makin naik..

4 comments:

Beattey said...

mungkin badan ko dah develop otot kot...???jangan la kecewa k..usaha lagi...

seri said...

dapat bonus kalu belila treadmill ker...

kalu bole malam jangan makan nasik makan salas jer.. teman udah buat memang lapo sikitla tapi berhasil...

seri said...

opsss salad yer bukan salas,.. kes kes kes

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

dah lama aku tak makan nasi malam...