Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 28, 2009

Hari ni Puasa....

Ada 2 hari lagi nak kena ganti..
Tapi tahun ni ala2 bersemangat waja sket...
Ganti lebih cepat dari selalu..

Normally,
Aku akan start puasa Ramadhan seminggu awal...
Orang lain puasa 30 hari...
Nnt aku akan puasa 35 hari..

Pagi tadi siap sahur makan nasi lauk sardin taw..
Takut sangat aku dengan perasaan lapar di tempat keje..
Maklum laaa.. PID ada peti ais...
Kang laju je nak membatal puasa..

Sebelum tido balik..
Telan bee pollen 1 sachet..
Mula2 tu igt nak bantai HL..
Tapi takde mood pulak... (boleh gittew)

So, skang.. usus2 perut aku mula memerut..
Sakit semacam je.. padahal dah membuang 2 kali pagi ni..
Apa-apa pun.. harap puasa aku hari ni selamat..
Oleh kerana hari ni kelas aku sorang je mai..
Maka aku terselamat dari dosa memaki org dalam hati..
.
.
.








1 comment:

Kaseh said...

bagusnya ko puasa arinih zel.. aku ada masalah la..bleeding tak henti2.. dari aritu tak stop ..
ni pun baru pas mkn nasi lemak.. tension nyer pasal..