Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 14, 2009

Lepas Gian...

Setelah hampir 2 mgu lebih tidak dapat aerobik..
Semalam.. bila Khaleef ikut aki dia balik..
Tanpa berlengah lagi.. kul 4 ptg tu aku terus balik umah

Terus tukar uniform aerobik.. cheewahhh siap uniform hokay..


Dan mula laa dgn DVD TBL...
Mmg rasa tak larat sangat2 nak abihkan..
Lebih2 lagi time pakai dumbell..
Rasa nak tercampak punya lenguh nyer...


Lepas 30 minit...
Rasa badan cam boleh pergi lagi...
Pasang pulak VCD aerobik kegemaran aku...
Kathy Smith Functionally Fit Peak Fat Burning..
Layan lagi 40 minit..
Lepas tu.. dah mandi apa bagai.. baru laa pi ambik Khaleef

Smpi umah dalam 7.30 mlm... Khaleef dah noneng..
Terus masuk tido.. penat ler tu main dengan atuk dia..
Aku lak bosan tinggal sorang2...
Rasa cam nak wat JM lak..


VCD ni aku baru je buat...
Aku donlod dari internet dan burn sndr...
Sekali tgk banyak benor JUMPING JACK..
Pastu ada PUSH UP..

2 benda ni aku masih belum mampu nak buat lagi..
So, malam ni hanya tgk je dulu tapi tak buat...
Pastu banyak pulak gaya baring-baring..
Itu lagi malas aku nak wat...

Takpe laa cukup ler 2 workout utk semlm...
Itu pun.. sbb dah lama tak wat..
Malam tadi badan aku sakit2 sket wpun tak cramp..

DINNER
Salad + timun = makan gitu je tak yah sos apa pun..
Aku makan laju2 supaya cepat abih
Kalau makan pelan2.. konpem tak abih..

Tp.. sblm tdo.. aku jumpa biskut Munchy Mini Khaleef..
Abih laaa sepapan...
.
.
.






4 comments:

Faizah_Haris said...

salamm....nak tanya arr...kat mana nak d/lod JM tu ekk?

idtgm@streamy.com said...

guna torrent

Mak Doyah said...

Nak try ar jugak JM

Mey Mey said...

kak nak beeli yg TBL nyer tu...
cari xjumpa..