Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 29, 2009

Wah.. Wah...

Wah.. Wah... tgk laaa tu..
Aku timbang sejurus selepas minum 1 gelas air
Sebelum buka puasa tu.. dah 116.1kg tau..
Pencapaian terbaik mgu ini nmpk nyer..

Wah... Wah... tengok laa tu
KFC hokay bukak puasa hari ini...
Tapi agaknya sbb dah lama tak bersenggama ngn makanan berminyak..
Lepas berbuka aku adalah batuk
Cam nak terkeluar trakea punya sakan batuk
Smpi otot2 perut sakit...


Budak Ahmad pun sangat gembira..
Sbb dapat makan nugget KFC kegemaran dia..
Tapi air gas sorok.. sbb dah 2 hari ni dia asyik cirit2 je..
Terlebih minum solivite kot..
Sehari bantai smpi 3-4 botol..


Budak ni makin lama.. makin tidak boleh dikawal bila kat tmpt awam..
Suka je nak buat aku naik darah..
Td dalam KFC dah laa ramai giler orang..
Dia lak kejap2 hilang.. kejap2 hilang...
Sekali lagi menjadikan mak dia cam org sewel dok terjerit2 panggil anak time tengah queue

Oh !!! H1N1 dah smpi ke Tg Malim...
Seram wei...
UPSI dah hampir tutup...
Ada tak sapa2 yg dah ambik vaksin H1N1
Budak2 leh ambik ke ?
Berapa kos ?






9 comments:

Mia-Ina said...

hehe...ada org makan kfc nampak...sape2

-iLLa- said...

kak..adam kalo minum solivite dia munth..kak..vaksin h1n1 asenyaa x sampai 100...

ieda said...

haaaaaaaaaaaa kfc ..... hehehhehe

jgn lupa buang kulitnyaaaaaaaaa

Kaseh said...

waaaaaaaa turun berat ko zel.. nak gak puasa la..tapi berbuka nga kfc yg tak tahan tuh..khaleef tersgtla comelnyaa...bila besday dak ahmad tu zel

niena..(,")(",)... said...

upsi dh tutup kak zel..hati-hati ye...kawan kite duk upsi dh cuti 2 minggu start semalam...pakai topeng muka...hehehe

damiqula said...

sedapnye kfc.kalo sy la,mesti order cheezy wedges,huhu

.::CeK LaLa::. said...

aku ni hah! dok dlm kawasan mmg dh ade virus tu.. kome tak kesah kan pon!!! USM OK!!!
student sume bagi cuti.. staff tetap kena keja!!! hampeh ke tak??
Sume org kt sini dh jd misi n doktor takde tauliah kena pakai mask sepanjang masa!!!
LEMAIHHHHHHHHHHH!!!!

NitaSakura said...

Salam, bukak puasa gan kfc!! jangan selalu ok. Takut nanti kita punya misi tersasar. Pasal Khalef sakit perut tu, jgn bagi dia minum solivite terlalu banyak. Kalau byk sgt tak bagus utk kesihatan tau...

I want to lose weight said...

Hari ni dia tak minum ribena + solivite.. baru ok sket cirit nyer