Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 14, 2009

Mengidam...

Oleh kerana pagi ini hujan lebat...
So, tak payah laa terkocoh-kocoh pi PID...
Sebab dah konpem takde sorang pun murid aku mai..
Lega kan...

So, lepas pi anta flyers SSM kat kedai paper..
G jalan2 kat pasar tani..
Cari Pulut Sambal...
Nasib baik ada lagi...

Makan tanpa rasa berdosa terhadap diet sndr..
Dah alang2 berat aku naikkan..
Dah alang2 nak kena denda minggu ni kan...
Apa salah bagi lebih baik sket pencapaian berat mgu ini...


Tapi ada pembalasan instant gak taw..
Tgk laaa abih berselemuih tudung aku ngn minyak sambal tu..
_______________________________________________

~OPS NI ADA PENGUMUMAN~

KAUNTER PENDAFTARAN PERNIAGAAN SSM
AKAN BERADA DI PID TG MALIM

20 Julai 2009 (Isnin)
9.30 pagi - 4.30 petang


So.. pada sapa2 yg nak daftarkan perniagaan sndr tanpa susah payah nak p SSM yg konpem kena beratur seharian baru settle... Leh laa dtg PID..

TIADA BAYARAN TAMBAHAN KECUALI
BAYARAN WAJIB UTK SSM
.
.
.





3 comments:

The Biggest Loser Team said...

zel..kalau ko yg tlg buatkan registration ssm tu bleh ker? online version.. :)

Lazyf... said...

pulut sambe tuh skali fandang mcm nasik lomak pun ado...

I want to lose weight said...

kalau dapat pekena dengan ikan sepat masin goreng buh sambal berlada sket lagi marbeles...