Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, July 20, 2009

Weekend Kami.. PART 1

Oleh sebab SSM nak mai wat kaunter bergerak...
Maka bertungkus-lumus laa aku mengemas PID..

Spt yg diberitahu sblm-sblm ini..
Kalau takde apa hal..
PID Tg Malim ini mmg tidak pernah bersapu..
Tidak pernah berkemas..
Tidak pernah bermop..

Namun, purata lawatan ke PID adalah sebulan sekali..
Maka... sebulan sekali laa aku gotong-royong sorang2...

Itu laa laki bertuah aku..
Sanggup datang teman..
Tapi tak sanggup tolong buat apa-apa pun..
Mencikkan tengok.. rasa nak tendang je...

(apekah Tangan Khaleef dan Papa dia SAMA BESAR ?)

Tambah pulak dengan satu budak..
Yg konon2 nak tolong..
Tp tolong bagi sepah lagi..

Budak Ahmad ni... ada satu KEPANTANGAN...
Dia pantang kalau datang PID.. Tak Berak !!!!!
Klu seharian dia kat PID... purata 2 kali berak..

Ni dtg sekejap je pun.. dia sempat berak..
Dah laa aku tak bawak baju, diapers apa sumer..
Nasib ada satu pants dia tertinggal kat PID..
Baju & suar dia mmg tak sanggup nak sarungkan balik..
Pekat bau2-an hasil buangan dia tu...
Kalah bau taik gajah kat zoo negara tuh..
.


3 comments:

Kaseh said...

hhaha kalau bau taik gajah ehh.. khaleef2.. eh zel tapi betolla. rasa macam tangan khaleef sama besar ngan papa dia...

Some1...somewhere...somehow... said...

KEPANTANGAN khaleef tu sure la menurun pangai mak dia kn...ekekekeke...klau p mana2 x sah klau x tinggal bau kt toilet..ekekeke

idtgm@streamy.com said...

Khaleef klu holiday... 3 hari.. 3 hari laa dia tak berak..

Tapi jangan pergi PID

Konpem berak punyer..