Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, July 22, 2009

WOW WEEEEEEEE....

Sayang nyer nak pakai...
Pagi ni kuar duit gaji utk bayar utang2...
Sekali kuar sumer sekali duit baru 50 daaaa...
Wangi lagi...
Kalau ada laaaa perfume bau duit.. mmg aku beli hokay !!!
Bila aku lalu je... mst sumer orang igt ada duit 10K jatuh dari purse
Sebab dah berbau duit kan...

1.5 K kuar pagi ni.. tidak membawa apa-apa makna pun..

600.00 - Duit kete
96.00 - Indah Water
37.95 + 64.95 - Astro
111.05 - Streamyx
60.50 - Bil Celcom aku
6.00 - Bil Celcom Izman
100.00 - Insuran Khaleef
150.00 - Insuran Aku
50.00 - JPA
349.00 - Insuran Tora Terbang

TOTAL = Tak cukup pun 1.5K yang aku draw pagi ni...

Pagi tadi dah laa ada adegan memalukan..
Oleh kerana sangat lapar..
Dengan laju nyer pi kedai makan ngn Tora Terbang..
Dah siap kuar dari kereta.. Tinggal nak senduk je lagi..
Baru teringat..

ADA KE DUIT ?!!!

Aku pun wat2 laa kebek2 purse.. Rasa cam ada RM5.00
Sekali tgk.. ada RM1 je sekeping..
Yang lagi RM4 (belen pos laju) semlm tertinggal kat PID
Alamak... Dah laa dah masuk kedai...
Pastu aku pura2 tgk telefon..
Pastu wat muka ala2 ada urgent.. terus tarik Khaleef..
"Jom cepat.. aki nak kuar tu bawak kalep.."

Lepas dah kuar duit... nasib baik kat CIMB dapat duit 50 lama..
So, aku pun pergi balik kedai tu..
Beli laa kuey teow goreng sebekas + sambal = rm2.20 bayar dengan rm50.00
Nmpk sgt laa kan.. rushing sblm tu mmg nak g bank..








9 comments:

Kaseh said...

hahhhaahaha ko ni zel... sib baik la aku baca entry ni..aku mmg tgh stress pagi ni.. keje byk..baca entry ko buat aku tergelak..thanx beb.. pura2 ada call eh.. urgent eh? hahah pandai cover.. kalau aku jadi ko pun aku buat menda yg sama..

.::CeK LaLa::. said...

cantik nyer duit baruuuuuuuuuuu!!!
Nape aku witdrow td tak dapek pon duit baruuuu!!! huhuuhuu!!!

ko ni mmg la kan zel.. mcm2 peel tak semengah ko tuhh!! heehhehhe..
sok ni kalo si khaleef wat pangai mcm tu, ko jgn la dok bebel plak kat dia ehh... hehehhehe

-iLLa- said...

adehh lawakknyaaa....

Lazyf... said...

cantik sungguh kaedah susunan wang RM50 bru itu di atas keyboard...hehehe

QIQA said...

eee ko ni zalia mujur tak...tak senduk lagi...kalau udah cam mn laa ye agaknyer.. alamat masuk buku 555 lerrr

Faizah_Haris said...

wahh duit baru jugakkkk.....cantekk laa...

I want to lose weight said...

Kalau dah senduk...
Aku cakap laa kat tokei tu

"AKAK ADA NOTE SERIBU JE NI.. KO MESTI TAKDE TUKAR PUNYA KAN... TGU JAP AKAK PI TUKAR"

hahahahah

Mak Doyah said...

wahhhhh..cantik nyer duit baru..gomen dah dapat gaji hari ni ek..harus aku mengepau laki aku malam ni...hehehehehehe

idtgm@streamy.com said...

nyesal aku tak simpan note baru tu sekeping.. hari ni kuar duit.. tak dapat dah duit baru.. huhuuhuh