Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, July 16, 2009

KEHILANGAN...

Aku hilang barang yg dipinjam dari adik aku..
Adoyaiiiii seharian ni abihkan masa mencari..
Malam semlm aku sedar benda tu hilang..
Igt kat pejabat...
Hari ni pi pejabat.. abih selongkar satu PID tu tak jumpa..

Malam ni cari semula kat umah..
Tak jumpa juga !!!

Adehh... abih laa adik aku marah...

Possibility

1- benda tu terjatuh dari kereta dan ada org dah songlap kat parking
2- aku tertinggal benda tu kat kerusi luar PID.. kena songlap gak
3- aku letak merata dalam PID.. user songlap
4- aku letak merata dalam umah dah LUPA
5- khaleef ambik dan sorok di mana-mana

Solutions

1- cepat2 pi KL dan beli balik benda yg sama
2- mengaku salah dan bayar gantirugi
3- wat tak reti je

Adoooooiiiiiiiiiiiii

Buat mati sel otak bila aku banyak berfikir mana menatang tu..
Harus berat naik ni esok !!
Sebab aku stress giler benda tu hilang...
(ALASAN !!!!!!)
.
.
.




3 comments:

Mak Doyah said...

Menatang apa yg hilang tu Zel? sampai beria2 ko mencarik?

Lazyf... said...

solutions no. 2...

ieda said...

heheheh aper yg hilang tu dik .. heheh saboor yerk