Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, April 5, 2010

3DFC - Minggu 4

Mengarut ke... Ridiculous ke.. Tak masuk akal ke..
PERJUANGAN TETAP DITERUSKAN...
Ada 5 minggu lagi untuk membuktikan sesuatu..
Tak turun 50kg.. dapat 5kg pun jadi..

Mula-mula ingat nak mula sama ada Rabu @ Khamis..
Tiba2 pagi ini.. selepas memberon..
Aku dah dapat berat yg tak kena penalti..
Maka hari ini, hari pertama 3DFC
Dengan berbekalkan bacaan berat 118.5kg..
Target minggu ini.. 117.0kg..

Selain target berat...
Seperti POYO minggu2 lepas..
Minggu ini nak mula memasak sup2..
Heheh poyonssss kheeeennn..
Dah 3 minggu cakap nak masak2 tkmo maka buah semata..
Sayur-mayur dalam peti ais tu pun dah expired agaknya..

Anyway, yang tak publish berat lagi..
Sila publish atau emel je kat aku..
Ptg ni akan publish result minggu 3 3DFC
.
.
.

2 comments:

-niena- said...

go kak zel...
go kak zel...
dpt 5 kg pun jd la kan...
ingat senang ke...huhuhuhu

I want to lose weight said...

Tu ler pasal..
kadang2 org2 yg berjaya turun berat ni.. dia igt kita pun akan senang turun cam dia jugak