Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 13, 2010

Skang kena main ugut plak..

Semlm smpi umah dalam kul 8.45 malam..
Aku dah tau dia ada keje sekolah..
So, masuk je umah.. aku terus cakap kat dia..

"Buat keje sekolah smpi siap.. baru mami buka TV"

Sebelum dia mula.. aku bagi sneak preview sket..
Citer Handy Manny..
Pastu aku off TV.. bawak remote Astro g dapur..

Tak sampai 5 minit.. SIAP !!!
Cikgu suh buat 4 kotak je..
Dia bantai sumer kotak...

Kalau tak ugut..
Baru tulis 3 kali dah mula..

"Penat laaa mami tangan Kalep.."
"Ni tangan dah nak patah ni.."
"Mami tolong Kalep.."

Last-last kang..

"MAMI LAA BUAT.."
Menyampah tul aku tgk selipar favorite dia ni..
Selipar ni dia berkenan sangat..
Sbb kat tapak dia ada gambar bot..
Dah ler bukan saiz dia lak tu..
Paling kecik saiz 10... Khaleef baru saiz 8..
.
.
.

4 comments:

nurulazham said...

kalep mmg best lah!!hehe...
mesti kak zel xboleh nak cakap ape layan anak banyak akal cam kalep ni kan..
kalep nih sebijik la cam deqna..hehehee

pearls.. said...

hahaha.. alih2.. mami dia lak yang kena wat.. hahaha...

Cath J said...

pasal bab2 homework ni...uishhhhhhh.... fahammmmmm... sgt2...hehehehhehe

iswatie "colours of life" said...

sebijik mcm ichals..last si hani ygbuat homework dia..hahahaha