Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 4, 2010

Mee Udang Mak Jah Kuala Sepetang

Inche Izman punya Mee Udang...
Sepinggan ni RM7.00..
Rasa melepss... akak suker..

Ni Puan Zel punya..
Kway Teow goreng special..
Udang memang saiz XXXL...
Puas hati makan..
Harga RM11.00..
Tapi sebenarnya perencah kuahnya sama je rasa dgn mee udang tadi..

Inche Izman makan...
Udang dia tu larat makan 3 ekor je..
Yang lain.. pasti laa bini dia yg cumels ni tolong perabih..

Aku yang sangat sukahati..
Sebab dah banyak kali nak pergi..
Tak gak pergi..pergi..
Kali ni dapat pergi..

Budak Ahmad mana?!!
Dia ada main tempias hujan kat tepi jalan..
Basah kuyup sorang-sorang..
.
.
.

9 comments:

QIQA said...

waaa...syokknya.... kenapa laa aku tak pernah sampai2 kat sinun... bilaa laa mr hafiz nk bawak.. sedap gilerss ke atau bolehhh laa...

Zamila Omar @ Mohammad said...

aku teliyo gila tgk kue teow goreng tu..berminyak dan menaikkan ghairah napsu makan aku neh..hehehe

I want to lose weight said...

Dia..

Serasa tekak aku ni memang sedap.. Lain dari mee udang yg ada kat belah-belah sini..

Ala.. naik hiway, dalam sejam je dari Tapah..

I want to lose weight said...

Ila..

Tu bukan minyak..
Tapi dia cm gunakan kuah mee udang tadi untuk goreng kuey teow tersebut..

rasanya sama cam mee udang cuma kering laaa

Ms AiReEn MoHd said...

kula sepetang tu kat mane?ketiaw tu sedap....teringin lak aku nak mkn..tapi aku tak mkn udang pun..udang kasi ko

hanim.. said...

sedapnyer..menjejesss ase air liur..koal sepetang nk katne eh zel..

I want to lose weight said...

Kuala Sepetang tu kat Taiping

noradzlina.kamdani said...

syaza mesti suka mee udg tu...kt ne kuala sepetang nih? aku xpernah dengo

I want to lose weight said...

Kuala Sepetang ni femes tau..

Dalam sejarah dok disebut-sebut. Sebab dulu namanya Port Weld

Dekat dengan Taiping. Kalau ikut hiway, leh kuar dekat exit Changkat Jering dan terus menghala ke air kuning..

Tak pun kuar tol Kamunting pun dah dekat jugak