Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 15, 2010

Khaleef yang G.A.T.A.L

Kan dia tak sihat sangat 2-3 hari ni..
Tiba-tiba kena batuk & selsema..

Hari pertama dia kena batuk tu..
Aku pun tak perasan.. pagi tu bg dia mandi air sejuk..
Lepas mandi tu.. menjadi2 laa batuknya..

Aku cakap dengan dia..

"Kang kita singgah klinik laa ambik ubat nak?"

Sekali dia jawab..

"TAK PAYAH LAA MAMI.. "

"Kenapa tak nak?"

"NI SAMA SYITI.. SYITI PUN BATUK MACAM KALEP.."

Mmg ko G.A.T.A.L !!!!!
.
.
.

10 comments:

mama_iris said...

kak,tolong la amek gmbr cik syiti tu....meh nak tgk tahap kechumelannya....hehehhe....kunun2 batuk sama2 tu romantik abes la tu ye budak kalep...:-)

-niena- said...

hehehehe...comel la tu batuk sama-sama...!!

Zamila Omar @ Mohammad said...

hahaha..siot sgguh...soka baca pasal kalep ala-ala gatal neh..hahaha

Hana Kimi said...

ala kalep ni, nak gatal2 plak ;D
hehe

noradzlina.kamdani said...

ha ha ha aku suke statement kalep tu...

Mia-Ina said...

dah jangkit dgn ct la2..ewah khaleep

zatie_izzati said...

kecik-kecik dah romantik kalep ni...hehe... mmg gentleman abis lah

sofie natashah said...

saya pun suka

~Zila Zul~ said...

wah, kecik2 pun dah pandai. shomale!!

Ms AiReEn MoHd said...

KEKEKEK MMG TERSELAH GATAIII KO NI KALIPP..LEPUK MANJA KANG