Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, April 11, 2010

Besday PArty Mencah...

Cake by SR (Secret Rehan) bak kata PS..
Tp rasa sangat sedap hokay..
Sangat iras dengan kek kat kedai Kam Leng Tg Malim..
Sehingga aku terus order 50 biji cup cake..
Untuk besday Khaleef 4 bulan lagi...

Mencah.. jumpa live mmg auntie terkujat..
Lebih besar dari Khaleef..
Mengingatkan aku kepada AKU MASA KECIK!!!

Yang baju belang-belang tu kakak Sara..
Masa ni belum menunjuk "belang" lagi..

Ni lak budak Shy Shy Cat..
Belum dapat "angin" lagi..
30 minit lepas gambar ni diambil..
Dia dah panas enjin..
Sampai dengan besday girl pun bantai berkuntau..

Itu sebab sapa2 pun jemput besday party..
Aku kena pikir 30 kali seblm pergi..
Umah Nenek Onah aku pikir 3 kali je..
Sebab dah selalu pergi..
Depa pun dah immune dgn Samseng Kg Lambak ni..
.
.
.

No comments: