Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 22, 2010

Undi Rosak


Selama ni bila aku dengar pasal undi rosak..
Aku dok kata..
"Apa laaa yg Dol sangat.. setakat nak pangkah pun boleh salah.."

Tapi skang.. tiba2 aku mengalami sindrom nak wat Undi Rosak..
Sindrom ini berlaku bila 2-2 pihak aku tak suka..
Baru aku faham kenapa selalu ada banyak undi rosak..
Bukan sebab depa bangang sangat..
TAPI IA ADALAH PROTES !!!!

Kan dah dibilang sblm ini..
Aku undi TENGOK ORANG bukan TENGOK PARTI...

Sebelum ni igt nak undi BEBAS..
Tiba-tiba tarik diri sebelum bertanding..
Elok pun.. makanya JELAS PERANGAI TAMAK HALOBA ANDA..
Kalau tidak.. kan aku dah tersalah mengundi..

Hehehe.. kalau tahu laaa ada "BENDA" camni wujud..
Eloknya aku pun hari tu anta borang nak jadi calon..
Pastu tunggu laaa apa durian runtuh yg nak muncul..
10K tu apa laa sangatkan..
Buat je loan Bank Rakyat, hari ni sain.. esok duit dah masuk..
Lusanya.. aku bayar balik semula CASH !!!! :))

Return to UNDI ROSAK!!!

Mula-mula aku ingat nak tanda RAIT..
Tapi skang aku rasa aku nak PANGKAH jugak..
Bukan pada ruang kosong..
TAPI PADA GAMBAR...
Gambar mana? tunggu nnt siaran lansung dari tmpt mengundi..

Ops... lupa lak UNDI ADALAH RAHSIA..
So aku rahsiakan ler gambar mana yang kena pangkah nanti..
.
.
.

3 comments:

noradzlina.kamdani said...

hu hu hu hang jgn buat psl zel, nnt org mrh

I want to lose weight said...

Kalau ada yang marah..
Maknanya sistem pengundian negara ini adalah TIDAK TELUS..

Undikan rahsia ;)

Ms AiReEn MoHd said...

kah kah..ko mmg siolan...wat penat beratur ko nak pangkah gambo org lak...pangkah la kotak sebelah gambo tu.....yg kotak ko tak suker leh komen mcm kat blog..ngeee