Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 8, 2010

Markas...

Tetiba rumah jiran Hajah Norlia sudah jadi markas daaaa...
Haruskah aku bukak gerai jual air kat bawah pokok ni?

Adik aku punya kedai lak..
Berjiran dengan markas satu lagi parti..
Dia dah nekad nak tido kedai selama tempoh berkempen..
Dan akan bukak kedai 20 jam sehari...

Yang pagar berkarat.. Pokok merimbum tu laa umah Hajah Norlia..
Sapa2 ikut jalan lama nak pi KL dari Tg Malim..
Pasti tempuh umah ni..
Boleh singgah kalau nak beli ikan keli fresh dari kolam..
.
.
.

1 comment:

Ms AiReEn MoHd said...

umah yg mane..jadik gak la aku ikut jln lame..tak pasan pun yg mane tah umah hajjah norlia ni?