Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 27, 2010

Terbabas sudah.....

Ni malam semalam..
Dia tido dari kul 5.00 ptg smpi esoknya..
Aku pun tido awal gak malam tu..
Alang-alang anak dah tido awalkan..

Konon-konon nak jimat letrik sbb pakai econ..
Aku gelapkan rumah..


Dalam kul 1.30 pagi..
Aku terasa cam ada org berlari-lari dalam rumah..
Aku dah sedar.. tapi mata belum bukak..
Elok aku bukak mata je..
Orang tu langkah betul2 atas kepala aku..
Menyirap darah.. terus migrain yg dah hilang dtg balik..

Samar-samar lampu jalan..
Aku nampak kecik je org tu cam toyol..
Aku terus panggil..

"KALEP!!!"

Terus dia yg sedang berlari2 dalam gelap tu berhenti..

"Kalep nak pergi mana?"

"Kalep nak pegi cari tido.. TILAM KALEP BASAH!!!"

Terus aku bangun bukak lampu..
Konpem banjir kilat..
Terbabas sudah...

Lansung tak ingat pasal budak ni nnt nak bangun kencing..
Selalu lampu ke dapur aku biar pasang...
Ini laa satu kelemahan bila dia tak kaco mak dia tido..
Dah rasa nak kencing sgt pun dia diam je dlm gelap..
Kalau ada lampu.. pandai2 laa dia pi kencing & cebok sndr..
.
.
.

3 comments:

Ain Nak Kurus said...

ish ish ish kesian kalep.. dalam kegelapan.. hik hik

pearls.. said...

hehehe.. sian kalep.. hahaha.. sib baik tak kencing sebelah ko..

I want to lose weight said...

sebelah aku ler tu..
Tapi kami tido tilam asing2..
Dia pakai dia punya..
Kalau tak aku pun ikut sama banjir kilat ler