Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Saturday, April 24, 2010

Resepi PILIHANRAYA KECIL P.94

Telur Masak Kicap Kamala


Sambal Sardin Kaw Abang Zaid

Pesanan untuk Inche Izman..


1- Malam ni abang makan 1 telur dan 1 ketul sardin..

2- Suap anak guna 1 ketul sardin...

3- Abg jangan lupa panaskan lauk dan nasi sblm tido tau..
Sbb resepi istimewa ni abg kena layan..
Smpi abih waktu mengundi esok..

4- Air tak sempat bancuh..
Ayg ada meeting mlm ni tak tau balik kul bape..
Curah je Ribena dlm gelas + air peti ais... siap !!!

5- Esok Ayg seblm ayam jantan adjust rengkong..
Dah kena ada kat tmpt mengundi..
Maka utk sarapan.. Abg panaskan lagi sardin tu..
Ambik sekor.. cicah dengan roti Gardenier..

6- Tengahari Ayg confirm tak balik punyer.. Jadi abg masak nasi..
Pastu ambik lagi sekor sardin + 1 telur....
Jangan lupa suap Khaleef..

7- Kain setimbun dlm bilik tu..
Abg anggap jelah itu mcm cadar terperenyok..
Ayang mmg tak sempat nak lipat simpan masuk almari

8- Lantai umah.. kalau abg rasa kesat sangat..
Penyapu ada ayg simpan dalam toilet..
Hari tu hujan air masuk umah.. So penyapu abih basah..
Alang2 basah Ayg basuh dan keringkan dlm tu..

9- Econ jangan lak pasang 24 jam..
Mampos Ayg nak bayar bil bulan depan..

10- AYANG SAYANG ABANG hokay..
Pandai-pandai laa abang bawa diri
Sepanjang masa berkempen dan mengundi ni..
Wpun balik kali ni abang dpt tgk muka Ayg kurang dari 5 jam :)
.
.
.

6 comments:

mama_iris said...

wakakakaka.......terbayang plak mcmmana kalau kak zel nih calon pilihanraya......agaknya telur sepapan 30 biji kene letak sip2 tepi kuali.....tapi ok la tu,...tetap tak biarkan suami mkn nasi bungkus......big claps utk kak zel..

makcikrehan said...

Bersabarlah encik Jeman, untung2 buleh dapat sekarung $$$$. hehehe

Mamma said...

laki tetap diutamakan bia sebuk!

noradzlina.kamdani said...

aku dok tergelak baca pesanan utk inche azman...cian dia

soFie LufFy said...

comel banget kak..heheh

Ms AiReEn MoHd said...

mak datok giler bz ko kan ngalah si keling tu plak....sebaik menang kan!!tak sesia laki ko makan sardin....sian dak ahmad!!!