Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, April 27, 2010

Malas giler...

Bahan nak hapdet banyak..
Tapi internet vavi gilos..
Dengar katanya ada kabel putus kat dasar laut..
Dan talian internet akan kembali seperti biasa selepas 2 Mei..
Uwaaa... lama giler..
Aku dah ketagih nak download drama baru Lee Min Ho..
Kalau putus takat 200-300 meter..
Boleh laa menyelam nak betuikan balik..

Tapi kalau putus kat dasar laut..
Yang dalamnya 30-40 kilometer ke bawah..
Tiada diver yg boleh menyelam sedalam itu..

Oleh itu, pihak TM mesti membayar upah untuk baiki kabel..
Kepada syarikat kapal konsortium yg ada kepakaran ini..

Sekali putus.. duit yang perlu dibayar oleh TM..
Ialah sebanyak lebih kurang 1 JUTA USD..
Banyak tu wei..

So, anda sumer paham kenapa kita bayar mahal?
Anda paham kenapa klu time2 internte slow ni perlu bersabar?

Saya paham..

Oleh itu TM.. sila bagi penghargaan kat aku..

Aku nak jadi customer Gold Class cam Puan Watie..
Ker.. aku kena kahwin dgn manager TM baru leh dpt gold class?
.
.
.

7 comments:

ratusiput said...
This comment has been removed by the author.
ratusiput said...

ehehe tersalah box komen td benonye...tu la aku ade dgr gak kat radio aritu ckp sal kabel putus tu...2hb bru ok balik.ha pe zel???lee min ho???*pengsan jap 60 saat* jgn lupe aku zellll...ehehe..

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Hehhe PERSONAL TASTE

Mmg tasty giler dia dalam drama tu..
Lama lagi kot baru siap..
Sebab citer tu tengah tayang lagi skang ni..

Siap je aku roger kat blog..
Ko cepat2 order hokay :)

mama_iris said...

kopi pes comment kat note fb akak...

hakhak.....oleh itu nurul perlu ke tangguhkan hasrat nak jadi customer streamyx??gatal dah nak p subscribe neh...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Ok je wei streamyx ni..
Kalau tak.. takkan aku mampu jadi tokei DVD..

Cuma kekadang, masalah camni ler muncul..
Pastu nak kena tunggu 1-2 mgu baru setel

shila said...

kak citer personal test tu mmg best la...baru sekarang perasan lee min ho tu hensem...muahahaha...

sekarang baru layan sampai epsode 4 je..sub dia lambat kuar lah...

Unknown said...

hahahaha..walau org bermasalah but aku maintain syiok..hahahahah...aku sedut org punya speed..hahahahaha