Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 29, 2010

Sapa pergi?

Sapa pergi konsert Double Trouble esok malam..
Leh laa roger-roger akak..
Kot-kot nak laga perut ke hape..

Ikutkan aku takmo pergi..
Sebab Free Seat... buatnya tak dapat seat..
Harus bengkak betis berdiri 2-3 jam..

Lagipun.. dah umur2 tahap ahjumma ni..
Rasa tak gu dah nak pi konsert2 banging camni..
Tapi sbb Izman Ahjuhssi nak gak bawak bini gebus dia ni..
Untuk mengelakkan masuk neraka sbb ingkar..
Maka aku pun pergi laaa jugak...
.
.
.

5 comments:

Adyshariz said...

x pg la.. sang sommi x kasi.. kesian kawan..dia pg ngan adik dia..sob..sob.. isabella adelah...

Azimah@Melati said...

haritue opis aku bukak kaunter..tiket 300 jadik 100.... tapi tak beli pungggg...100 adalah sangat banyak...ehehehehe...

I want to lose weight said...

ni takde ratus2
sumer sama je regenya RM70

Azimah@Melati said...

huhuhu tak lalu haku weh nak pegi..kang muntah kat situ saper nak layan...

Ms AiReEn MoHd said...

halamak best arr ko kan!!! aku tak pg arrrr...ces jer....ko pakai baju rock tau beb