Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, October 23, 2009

48 Jam sahaja lagi...

Cepat-cepat moh join 99 Hari Tanpa Nasi...
Akak tadi dah wat pregnancy test..
Result NON HADO !!!

So, berada dalam keadaan baik utk memulakan cabaran..
Setakat ni lebih 30 org dah nak sertai..
Jumlah hadiah pun makin bertambah ni..

Best.. best..

PADA YG TANYA PSL TIMBANG..

Timbang apa-apa pun boleh..

Sapa yg nak beli timbang digital..
Kat TESCO ada...
Kalau yg ngn fat & water percentage tu..
Dalam 50-60 hengget..

Kalau digital biasa.. dalam 30-40 hengget...
.
.
.






6 comments:

Mar said...

sis, mar nak join jugak!!

http://chempakasari.blogspot.com/

Mia-Ina said...

khas utk semua yang menyertai dari mia

http://mia-ina.blogspot.com/2009/10/respon-to-diet-99-hari-tanpa-nasi.html

adianiez AIDA said...

mcm menarik la zel cabaran ni.

kakngah said...

aku nk joint.. tp.. bila mengenangkan keteguhan iman aku terhadap nasik tak berapa teguh... aku bg support dr blkg jek la..

guys!!! peserta 99 hr tnpa nasi
chaiyok!chaiyok!

Arief Arf said...

good luck!

aBoi said...

nak tanyer lah..
kalau cabaran x makan nasik tu kan..

kalau diorg makan suppliment? macam ubat kurus ke? losyen kurus ke? mestilah menyumbang kepada pengurangan berat badan kan..

aci ke x aci ek masuk dlm competition tu? sb kite akan kire percentage pengurangan berat kan?