Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 22, 2009

Kali Pertama....

Atuk dia dah bawa Khaleef g gunting last week..
Tapi tukang gunting yg biasa tu takde..
Ada yg luar biasa je...
So, jadi laa rambut Khaleef cam abu bakar elah..

Semlm aku g bawak dia gunting pulak..
Aku tak pernah bawak seblm ni..
Dari lahir smpi dah 3 tahun lebih nih..

Susah jugak rupanya nak gunting rambut budak ni..
Tak reti dok diam..
Banyak kali kena cakap..
"Khaleef nak hensem cam papa tak?"

Smpi cina tukang gunting tu pun terpengaruh gak...
Dok kata..
"Adik banyak hensem taw.."

Tu yang kemain sengih lagi tuh..
.
.
.





2 comments:

Izan said...

comeynyer dia...

LiLacFlA said...

awwww kiutnye. memang hensem pun. cam nak ngorat ja