Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 8, 2009

Duit raya Khaleef

Pencapaian yang baik tahun 2009..
Hehehehe...
Wpun banyak singgit2...
Bila kira2 banyak jugak budak ni dapat duit..

Total = RM275.00
Tahun lepas.. RM220.00.. meningkat nmpk nyer..
Kira dah banyak ler tu utk budak yg tinggal di Tg Malim ini..

Tapi utk nilai yg besar2..
Family je yg bagi..
Nenek dia dua-dua belah kasi rm50.00
Pastu pakcik makcik dia sumer kasi duit merah-merah je

Aku dulu.. pencapaian terbaik, RM74.00 je..
Tak cam budak2 skang...

Apa pun.. aku amanah tentang duit-muit anak aku ini..
So, hari ni masuk ASD..
Dalam ASD dia ni.. aku dah tanda mana duit penghasilan Khaleef...
Dan mana duit penghasilan aku ngn papa dia..

Sebelum cukup umur dia utk dapat access pengeluaran duit..
Aku nak kuarkan semua yg mana aku masukkan..
Tinggalkan duit2 yg orang bagi je..

Yelah.. mana ler nak tau..
Buat nyer dia ikut perangai Inche Izman..
Kuar ASB 17K beli virago cash..
Tak ke melalak aku yg dok simpan duit utk kegunaan dia belajar..
.
.
.





3 comments:

Kaseh said...

bagus2 menyimpan utk anak2.. sib baik aku takde anak lagi..kalau ada nati aku nak buat cam ko. masaukkan kat asd.. sok dia dah besar sennag nak anto g belajar..takyah loan ke biasiswa bagai..

Ayu Hussien said...

alhamdulillah kan... rezeki anak2. thn ni pun anak2 ayu tu rezeki nye lbih dr thn lps walau pun byk duit singgit2. hehehe

Lazyf... said...

Alhamdulillah murah rezeki Kalep...amin!