Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, October 14, 2009

Wahai Medan Indo Desa (MID)....

Igt tak beberapa bulan sudah..
Akak ada pergi kursus e-Perolehan..
Kursus ni bukan PID je pergi tau..
Ada satu lagi group telecenter iaitu MID
(Medan Info Desa under Kem lain)

Setelah berbulan-bulan.. claim perjalanan masih tidak dapat lagi..

Setelah dirujuk2 kepada pihak berkaitan..
Rupanya MOF nak tgu bebudak MID anto claim..

HELLOOOOOOO !!!!!!

Besar sangat ke pangkat korang di MID smpi aku terpaksa tgu korang anto claim.. baru claim aku release !!!

Ini dah lebih 2 bulan hokay !!

Agak-agak laa kalau nak melembab sekali pun..

Nasib laa aku tak tau apa emel-emel korang sumer..
Kalau tak, kamu-kamu-kamu..
Akan menerima emel gesaan daripada aku

Dah laa masa kursus tu menyombong yang amat..
Cam laa PID ni haprak sangat mentang2 kami takde jaket..

Hahahaha.. dah melalut ni..

Apa-apa pun.. kot-kot laa ada sapa2 yg berkaitan ngn MID..
Terkenal ke... tersapa ke.. terkawan ke...

Sila-sila laa maklumkan ye..

Tayar Tora Terbang aku dah botak tu..
Aku sangat berharap pada claim ini utk ganti tayar..

Adios !!!
.
.
.






1 comment:

-iLLa- said...

kak kite rpun pki system e perolehan..