Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, October 19, 2009

Pasar Karat Shah Alam...

2 budak ni terpaksa berangan jadi Baby Tua..
Kalau mai sini mmg budak2 ni kena ikat kat stroller..
Yang kakak tu leh tahan lagi..
Yang jantan sorang tu..
Kalau terlepas.. cam lipas kudung...

Apa ek dipanggil menatang terbang ni
Yang ada kipas bulat belakangnya..

Benda ni laa dok terbang melintasi pasar karat...
Ada 4 biji.. dok terbang sana-sini..
Smpi aku nak tgk barang pun tak senang..
Anak aku bila benda ni lalu je excited..
Menjerit2 suh aku lepaskan dia..
Bila benda ni hilang dari pandangan..
Menangis pulak.. Suh abg terbang cepat2 datang..

Eeeee... rasa ringan je tangan aku ni..
Tapi dia bernasib baik sebab Hjh Norlia ada sama..
.
.
.





2 comments:

mama_iris said...

pasar karat tu hape kak?huhuh

Kaseh said...

aku pun baru nak tanya..pasar karat tu apa eik...