Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, October 22, 2009

Kasi BAKAR lagi...

Masih pasal 99 Hari Tanpa Nasi !!!

Pasal hadiah...

Setakat ni baru ada 4 hadiah..

1- Baucer BROOCHBIZZ RM99.99
2- Kain ela cun punyer dari Wan
3- Cup cake dari Ayulicious
4- Beatty pun nak kasi cake jugak

So, utk kasi lebih membara..

Apa kata setiap peserta kena sediakan hadiah pada pemenang..
Tak perlu smpi RM99.99...

Memadai minimum hadiah bernilai RM10.00

Kalau korang simpan 10 sen sehari..
Pada hari ke-99 dah ada rm9.90..
Tambah lagi 10 sen je jadi RM10..

Camne.. setuju tak ?
Baru laa terbakar sket..
Kalau ada 30 org peserta..
30 benda ler leh dapat...

Kalau malas sgt nak beli benda..
Masuk je RM10 tu dlm sampul surat dan pos..

Pasal berat minimum peserta - TIADA
Pemenang akan dikira melalui LOSS WEIGHT PERCENTAGE..

Cara mengira
  1. Step 1

    Divide number of kgs lost by the starting weight

  2. Step 2

    Multiply the answer to step 1 by 100

  3. Step 3

    Example: 14.12kg /110 x 100 = 12.83%


Senang kata... camni ler

(Berat 1 Nov 2009 - Berat 7 Feb 2010)/Berat 1 Nov 2009 x 100 = %

% tertinggi adalah pemenang...
.
.
.






10 comments:

Dilakochan said...

teringin.. tp
tulah. i pemalas lah.
kesungguhan xde.
tp nk lose weight.
cemaneee tu.. isk isk

aimee said...

nak join! nak! nak! =)))

adikmanje@ellyazarmilia said...

zel...penimbang haku tahap cap ayam je...pakai jarum...tak canggih cam ko punya tu...aci tak?..

NaNa YuSoF said...

huhuhu...saya lagi la, xde penimbang pon...

ok gak idea bg hadiah tu...
best2..

SAYA SETUJU!!!

faizlily said...

zel & yang lain-lain, good luck, caiyokk!!! saya berdiri di belakang anda, anda dan anda semua tidak makan nasi selama 99 hari.

I want to lose weight said...

timbang apa pun boleh.. janji timbang..

Yang takde timbang.. pada 1 Nov.. sila pergi ke pusat membeli-belah dan timbang di sana..

anese said...

Nak join!! Hihi...lom kenal tetiba je kan...tgk dlm blog wan tadi...nak join tau! saya nak sponsor tudung ala ariani boleh?? add me ok!plssss

mimissss said...

nk join la...dlu dh pnh wt...mmg trun...now dh gemox blk...coz stop n less exercise...bkn less lg dh...xd lgsg...lg pon dlu ada mbr diet sesma time study..now, dok umh...nobody...besh gak diet rermai cmni...syiokkk!!!

MOneYFinDer said...

teringin la mama nak join...boley ke x nie?haihhhh

I want to lose weight said...

Mama.. sudah tamat lama dulu :)