Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 4, 2009

Introducing... Baby No Name




Ini ler dia baby yg aku dok mimpi smpi 3 kali masa bln puasa..
Confirm laa bukan bakal anak aku yg aku mimpi tuh..
Lebih kurang camni ler rupanya..
Pipi tembam2 gitu.. Badan pun tough ala2 baby dah sebulan..
Tapi yg aku mimpi tu kepala takde rambut..
Ni lak rambut ala2 dah trim dalam perut sblm keluar..

Masa ibu dia pregnant.. mmg tak tau jantina smpi laa saat akhir
Tiap kali scan, tak nampak pasal dia tutup kaki..
Mmg suprise hingga keluar dari perut..
Tapi banyak orang teka (termasuk aku) baby boy..
Bila keluar adalah baby girl..

Nama belum ada..
Tapi dengar citer ada huruf
IZ utk perkataan pertama (nama ayah start IZ)
M di perkataan kedua (mak dia start M)


Oleh itu, Khaleef masih tiada geng buat setakat ini..
Sepupu dia 4 orang.. sumer girl..
Nnt besar2 depa mesti komplot kawan berempat je..

Khaleef lak.. sama ada join sama main make-up2.. masak2...

Atau.. bawa diri main Hot Wheel dia sorang2..
Huhuhuhu sian anak aku..

Adakah aku yg harus melahirkan seorang lagi boy ?!!!

Takmooooooo

Aku pun nak GIRL jugak !!!!!!
.
.
.








No comments: