Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 20, 2009

Khaleef TAKOT !!!!

Semalam seharian ada kat Mambang..
Isnin malam balik sana.. pagi Rabu baru balik sini..
Kat sana mmg bosan giler..
Dah ler takde astro.. lagi tkde internet...

Dua-dua kami mmg kebosanan giler-giler punyer..
So, aku ada bawak bekalan DVD Korea..
Khaleef pulak aku bawak portable DVD ngn leapster..

Tapi dia kebosanan jugak menkala nak tgu 2.00 ptg..
2 ptg.. TV9 akan mula tayang kartun smpi pukul 5.30 ptg..

Jadi dia asyik kaco laptop aku..
Padahal kalau kat Tg Malim tak pernah usik pun..
Sekali tu aku jumpa lipas kering sebalik TV..
Maybe papa dia sembur dgn aerosol kot..
Tu yang mati cam dalam iman je tuh..

Oleh itu.. Khaleef adalah sangat takoootttttt...
Lega ler aku sekejap.. sbb dia tak usik panel tu..

Tapi.. masa aku mandi.. dia sudah dapat hanger..
Abih hancur berkecai lipas yg tinggal kelonsong tu..
Nasib baik laptop aku tak hancur sama..
Kalau tak.. this week angkat Lenovo ler..
Dah 3 kali p tengok dah ni..
Dok terkaji-kaji harus beli ke idak..

Pikir-pikir.. cam kesian lak Compaq Presario free ni
Berjasa melebihi 5 tahun ni... masih tip top lagi..
.
.
.





2 comments:

eynda said...

Adam yg besar tu pun penakut dgn lipas...anak lipas pun dia takut huh...

mama_iris said...

saya yg dh jadi mak org neh pon takot gak kak....hehe