Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 11, 2009

Tertinggal Pulak...


Hari tu konon2 present utk laki aku nak balik kampung..
Belikan baju kemeja utk dia interview..
Sbb dia takde kemeja plain kaler cerah..

Sekali tu pagi ni.. time aku nak pi keje..
Aku tgk kemeja tu ada tertinggal atas sofa..
Huhuhuhu..

Interview adalah esok pagi-pagi kat Ipoh..
Mmg tak sempat kalau hari ni nak balik ambik..
Esok nak pi terus ke Ipoh..
Penat pun satu hal..

Haruskah aku menjadi isteri mithali..
Pi anto kemeja tu ke Mambang..
Atau jadi isteri agak kejam..
Suh dia pi Tesco beli je yg baru..

Cam penat badan je aku rasa..
Sbb aku baru je sampai dari kampung semalam..
Takkan hari ni nak jalan jauh lagi..
Wpn takde laa berapa jauh..
Tapi esok aku kena bertolak balik Tg Malim seawal mgkn..
Sbb tak boleh EL pasal asst aku cuti..

MC ?!!
Mgkn boleh dipertimbangkan..
Alang-alang nak pergi.. biar lama sket ye tak..
.
.
.





No comments: