Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 4, 2009

Penangan Hari Raya....


Ni gambor perut aku yg melekat ngn meja..
Klu aku guna laptop atas meja..
Rasa tersadung perut..

Ini laaa hasilnya dari pergi ke rumah-rumah terbuka..
Yang penuh dengan makanan berlemak dan menggemukkan..

Asal sabtu & Ahad je...
Banyak ler jemputan sana sini..

Aku lak suker je pergi..
Sbb dapat makan lemang & rendang peberet aku..

Hari tu aku ada timbang tau..
Lepas tu terus simpan timbang dalam bilik..
Fobia dah nak timbang semula..

118kg hokay...

Adalah naik 3kg...

Sedangkan sebelum raya dah cantik dapat 115kg

Nak meraung ke tidak ?!!!

Apa pun.. lemang adalah sangat sedap !!!!!
.
.
.





2 comments:

-iLLa- said...

nhaaa??betul ke perutt nehh??

my jebat said...

igtkan tikor upenye perut