Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, October 14, 2009

Kaseh Said

hahaha sia2 ko tanya soklan bertubi2 kat laki ko..
rupa2nya mak ko punya..
tapi kan zel..
kalau lipstic tu macam yg ko tunjuk tuh..
makna dia..
pemakai dia org nya tegas
tapi baik hati n takleh tgk org susah..
lebih pentingkan org lain dari diri sendiri..
itu maksud dia kot..
kalau aku tak silap la..
hehe pakai liptics pun ada maksud tersirat tau..
lama tak komen kat blog ko ni..
tapi aku jengah2 hari2..
cuma tkaleh tinggal jejak...sgt bz kat opis

Apa yg TERSIRAT di sebalik cara pemakaian lipstik mak aku adalah sangat tepat wooooo...

Mak aku mmg seorang yg SANGAT TEGAS..
Padan laa kan dengan keje dia gurubesar..
Tapi sblm ni pun, masa kat sek. menengah..
Dia adalah Guru Disiplin..
Garang mmg kaw-kaw punyer..

Tapi... klu time raya,
Anak murid dia dtg raya.. cam satu sekolah laa datang..
Maknanya dia garang tapi orang sayang..


BAIK HATI DAN TAK LEH TGK ORG SUSAH..

Kdg-kdg baik hati dia tak bertempat...
Ni citer bulan puasa..
Ada 2 orang budak India.. tahan kereta dia masa balik dari sekolah..
Dengan baik hatinya mak aku kasi tumpang ler..
Dia tak kenal pun bebudak ni.. pasal depa ni dr SK Tamil berdekatan..

Sekali smpi umah..
Stok gelang kristal broochbizz dah hilang..
Rupanya dalam menumpang tu.. budak 2 ekor tu dah kibat gelang..


LEBIH PENTINGKAN ORANG LAIN DARI DIRI SENDIRI..

Kalau dari diri sendiri tu dah biasa sangat..
Ini LEBIHKAH ORG LAIN DARI ANAK SENDIRI !!!
Huwaaaa...

Kalau mak aku ni g kursus atau holiday atau menjelang perayaan..
Yg ada dalam kepala dia utk dibelikan ole-ole adalah..
Cikgu-cikgu dia.. tukang kebun dia.. tukang sapu dia..
kerani dia.. jaga sekolah dia..

Pernah ada satu tahun ni.. semua2 org di atas..
Yang pompuan dapat tudung bawal..
Yang lelaki sumer dapat samping songket..

Anak-anak dia..

NON HADO hokay...
.
.
.
.

1 comment:

Kaseh said...

hahaha ko ni zel.. tapi takper.. dia tatap syg ko gak tuh...walaupun dia cuma ingat nak beli ole2 kat org lain..