Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 13, 2009

Rambut sudah kena potong...

Selalunya mamat ni senang je nak ajak bergunting rambut..
Kali ni susah pulak..
Ada je alasan dia takmo gunting rambut..

Semalam, atuk dia dah bawak smpi depan kedai gunting..
Pastu dia cakap "Esok laaa Aki.. hari ni kalep takoootttt"

Hari tu suh laki aku mesin rambut dia kat umah..
Mesin sumer dah bawak keluar..
Dia cakap "Wat kat mami dulu...."

So, malam tadi.. on d way balik umah kitaorg kat Kota Malim..
Aku suh laki aku bentikan kereta kat kawasan hutan gelap..
(short-cut nak pi Kota Malim akan lalu kawasan hutan simpan)

Pastu aku cakap dengan Khaleef..
"Kalau tak mahu gunting rambut.. Khaleef kena turun kat sini.. Kawan dengan monyet, dengan pocong"

Terus...
"Kalep sayang gonting rambut...."

Maknanya dah setuju ler tuh...
Hehehehe... sian ko dapat mak psiko camni..

Lepas gunting tadi atuk dia bawak mai dtg PID..
Sudah pendek.. belakang pun dah trim elok..

Time kasih aki...
Cayalah anak mummy !!!
.
.
.





No comments: