Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 18, 2009

Hari-hari terakhir....

Bukan hari-hari terakhir seorang perempuan hokay...
Hari-hari terakhir raya.. baru sempat g umah besfren :))

Tgk ler pipi labuh..
Ngn dagu berlapis-lapis..
Tu belum dia bukak baju lagi depan acik ni..

Apa-apa pun.. Pinkgu hokay..
Ni sama kes ngn Khaleef dulu..
Selalu je kena pakai baju pink..

Aku dulu bukan peduli.. wpun aku tau Khaleef tu boy..
Tapi.. apa masalah PINK dengan lelaki ?
Apa kena PINK dengan perempuan ?
Color doesn't matter laaaa...

Anak aku yg berlengas tu pun sibuk nak snap2 samer
Aku sekeluarga smpi dalam keadaan lapor..
Rehan masak bihun special dia..
Dengan tanpa malu dan segan semua bertambah-tambah makan..

Nasib rehan dah sedia maklum..
Yang datang adalah suku-sakat keturunan ZALIA..
Mmg saiz XXL paling kecik..
Siap sedia goreng bihun 1 kampit....

Sian Asyraf.. dia tgh tido tu yang aku angkat dari katil..
Hehehe.. tak pedulik..
Jauh kami datang tau..
Tg Malim - Kalumpang - Shah Alam - KL - Rawang
.
.
.






No comments: