Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 6, 2009

Aktiviti Khaleef ini malam...

Hari tu Leapster ni abih bateri & maleh aku nak beli..
So, bila dah bubuh.. dia pun jakun ler balik..
Dok hadap benda ni dari siang td smpi la ni..


Aku rasa menatang ni lagi banyak faedah banding ngn
DVD portable dia yg tak abih2 pasang Upin & Ipin..
Bukan setakat dia je hafal dialog..
Mak dia pun cam dah hampir nak hafal dialog2 Upin & Ipin..


Lenguh melentang.. dia meniarap pulak..
Bantai laa...
Janji tak kaco mak ko yg asyik layan youtube ni...

Igt hari ni nak mula balik hobi baca novel..
Nmpk gayanya seru belum cukup ler..
Aku masih lebih suka tgk Korean Drama kat internet.
.
.
.





3 comments:

Ayu Hussien said...

hahaha...... sama lah kita kak. akmal anak ayu tu pun dah hafal dialog upin n ipin tu...dah bleh jd plakon utama...

Syikin said...

anak aku pun..sehari 4-5 kali khatam citer upin ipin..by the way..aku terbekenan ngan game anak ko main tu..berapa rat n apa yg best nyer?..bleh aku beli buat alat 'pendiam' buat anak aku..hehehe

I want to lose weight said...

Upin ngn Ipin tu.. bukan setakat hafal dah.. Upin lum bukak mulut.. anak aku dah sebut dulu apa dialog dia nak cakap..

Kalau laaaa nnt besar belajar terer camni kan alhamdullillah..

Leapster ni.. kalau baru dalam 350 gak rege nya.. catridge nya dalam 100

Tapi sangat bagus.. sbb berunsurkan pendidikan..

Tapi... anak aku masih cakap bahawa huruf A itu adalah huruf T

huwaaaaaaaaaaa !!!!!