Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 6, 2009

Sekolah Terbuka

Pagi-pagi lagi dah smpi sekolah mak aku..
Ada open school hari ni..
Sempena program RIMUP..
Siap ada cukul jambul Khayra & Marhaban...
(yg ni kang aku buat entry lain)
Ada jemput sekolah Tamil berdekatan utk sama-sama raya

Kuah lontong..
All the time favourite aku ler..

Kuah kacang kawan kepada kuah lontong..
I like...
Nasi impit...
Ni original punya impit..
Buh dalam periuk besar..
Himpit dengan batu bata...

Rendang ayam..
Tak masak daging sbb ada jemput sekolah Tamil

Lemang kegemaranku jugak...
Aku suka lemang time raya..
Lain sket rasanya dari lemang yg tiap2 mgu jual kat pasar malam..
Lebih lemak berkrim..

Lemak ?!!!!
Oooo abaikan perkataan lemak disepanjang bulan Syawal ini..

Penaja utama...
Yang berpakaian sedondon ngn aku hari ini..
Pn Hajah Norlia.. gurubesar SKLB..







1 comment:

Lazyf said...

iols pun antu Lemang gakkkkkkkkkkkk!!!