Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, October 13, 2009

Panas !!!!!


Malam ni dinner kat umah mentua aku..
Sebab Inche Izman ada dan aku malas masak sbb penat..
Bukan penat bekerja.. penat "kerja keras"..

Sekali pas makan... pak mentua aku kopek durian..
Dekat 5 biji dia kopek..
Adoyaiiiii.. aku ni pantang taw..
Pantang nmpk durian pastu tak makan..

Makan.. punya makan.. punya makan...
Adalah dekat 20 ulas aku sebat..
Minum air sejuk 4 gelas..
Konon2 nak bagi hilang panas badan..

Smpi umah, time gosok baju dah ala2 sauna gitu..
Tengkuk dah merenik-renik peluh..
Ni laa akibat kalau makan tak sedar diri..

Ni tak leh tido lak dah wpun mengantuk..
Kipas dah pasang 2 ni..
Satu kipas siling.. satu lagi kipas tala ke aku sorang..
Masa ni aku sangat berharap.. umah aku ada air-cond..

Dah lebih 10 kali aku unjurkan psl air-cond ni pada Inche Izman..
Dia asyik cakap tak perlu sbb umah ni takde laa panas mana..

Yelah.. tak panas bagi abang yg hanya tulang salut kulit..
Tapi bagi aku yg tulang pun tak tau mana letak..
Sebab lemak terlalu tebal..
Air-cond itu adalah sangat perlu..

JOM KONGSI NAK Bie ?!! Fikir lagi ye sayang...
Terus ber"sayang" hokay...
.
.
.





No comments: