Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, October 11, 2009

Sudah Balik...

Kesudahannya balik ber-3 je ngn Khaleef plus mak aku..
Lepas aku wat entry SUDAH TIDAK SENTAP..

Gatal tangan lak nak cek portal UiTM..
Sapa2 yg tak tau.. laki aku tgh wat PJJ ngn UiTM..

Petang tu aku dah cek.. takde apa2 post baru dlm forum..
Sekali malam tu nmpk post dari pensyarah dia..
Dengan bangganya bagitau esok (Sabtu) ada test & kelas mengejut !!
Kul 4 ptg - 6 ptg

Laki aku tentu sekali sangat terkejut..
Sbb Sabtu pej pos adalah keje..
Aku cakap balik jelah.. nnt MC aku uruskan..
Malam tu gak ler Inche Izman balik..
Dlm kul 11.30 malam baru smpi umah..

Jadi pagi Sabtu tu.. balik ler kampung lepas mak aku meeting..

Sia-sia je menyentap dan tersentap..
Last-last berbalik semula pada cadangan asal..
Iaitu balik bertiga sahaja spt selalu..
.
.
.






No comments: