Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 5, 2010

AKHIRNYA.....


Setelah kepenatan seharian..
Menggodek wireless modem PID ni..
Dah ler aku lupa password..

Call Customer Service Streamyx..

Katanya "KALAU PUAN LUPA PASSWORD MODEM..
APA PUN SAYA TAK BOLEH BUAT"


Ok laa.. aku laaa yang salah

Sebab tak salin kat mana2 password modem aku ni

Ala-ala otak aku ni RAM 2G laaaaa..

Eksyen !!!


Lepas dah reset modem..

Satu hal lak aku nak setting balik..

Ngn buku manual & cd manual mana aku hempuk tak ingat..


Dah ler pagi tadi dipeningkan lagi ngn budak Ahmad..

Tak mo g sekolah..

Salah aku ler jugak tu..
Malam semlm menggedik balik Mambang..

So, pagi ni dia bersiap dari Mambang..

Kul 6.30 pagi dah bangun..
Mau tak moody tak cukup tido..


Apa-apa pun..
kini internet kembali seperti biasa..

Esok baru ler dapat hapdet segala citer Langkawi..

Dan citer Yayep @ school...

Dan 99HTN yg dah kelaut cina selatan...

.
.
.

1 comment:

mama_iris said...

kak zel nye 99HTN ke laut china selatan je..nurul punye dah ditelan ombak tsunami...heeheh