Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 19, 2010

Jijik ke...

Petang semalam Inche Izman anta SMS..
Dia tulis terjumpa benda menjijikkan dalam kereta..
Aku pun assumed.. tikus mati ke.. lipas kering ke..

Pastu kejap lepas tu dia anta MMS plak..

Jijik ke ?!!!
Tak jijik pun...

SEBAB...

Sebab gigi itu AKU YANG PUNYA ~~~
Bukan AHMAD ALBAB YANG PUNYA ~~~

Gigi pelesu ni rasanya... masa aku bersanding..
Aku dah wat gigi palsu utk rongak yg sama 3 kali..

Pertama kali.. masa bertunang..
Lepas tu gigi tu hilang sbb aku letak dalam tisu...
Pastu terus buang tisu tu keluar dari tingkap kereta..
Dah smpi umah baru teringat..

Kedua kali... masa nikah..
3 minggu pas nikah.. aku kena kursus kat Penang..
Kat hotel dok buka pakai buka pakai..
Sekali dah balik kursus.. smpi Tg Malim..
Baru terperasan.. gigi tertinggal kat bilik air hotel cititel Penang..

Ketiga kali... masa sanding...
Yang tu laa laki aku jumpa..
Maknanya gigi tu berusia 4 tahun sudah..
Rasanya pakai 3 kali je..
Masa sanding umah aku..
Masa program pelancaran CKC kat PID...
Masa sanding umah Izman..

~~~TAK JIJIK PUN~~~
.
.
.

10 comments:

iLLa said...

muakakkakakkaa....kelakar..

Mimy Hamid said...

hikhikhik...pelesu kak

sweetkakayau said...

kalau tengok tak jijik tapi kalau pegang baru pandai jijik ehehe..

azurayahya said...

weeiii, sendiri punya gigi memang ler tak jijik... hahaha

Zulaikha said...

euww!! jijik lah!!

yg gi sepah2 kan tu apesal??

camne leh ade dlm kete lak ni??
musykil..

noradzlina.kamdani said...

zel...maknanye lama gak Inche azman tu xngemas kete dia yek...

kulop ludin said...

haha...
tekedu teman....

em...kira ok le tu.. dah jumpa...
hehe...
haha....

siyes ikhlas tul tuan tanah bercerita!
thumbs up!!

I want to lose weight said...

Dia tu rajin gak kemas kereta..
Maybe seblum ni tersembunyi di alam bunian..
Selepas 4 tahun baru muncul semula :))

Ms AiReEn MoHd said...

heh ko ni kan.....time lunch giniaku terbukak blog ko ni..tutop selra aku nak makan la...katop terus bekas polisterin ni hah....

leeja said...

masih nak pakai ka zel. rasanya mcm dah expired tu.