Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 5, 2010

Journey To Langkawi.... part I

Kamiorg bertolak dari Mambang, jam 3.o0 pagi..
Sangat gigih hokay..
Selalu nak bangun sembahyang Subuh kul 6.00 pagi pun byk dalih..
Nak Subuh Gajah kul 7.00 pagi jugak..

Smpi Jeti Kuala Perlis jam 7.30 pagi..
Kami dpt tiket feri kul 8.30 pagi..
Khaleef, ni pertama kali naik bot besar camni..
Sebelum ni pernah naik feri g Penang je..
Tu yg mulut terlopong camtu..
Excited giler..

Bot LADA 2..
Bunyi punya laa bising..
Bergegar lak tu..
Dah tu kamiorang dapat duk kat belakang sekali..
Betul2 atas enjin bot..
Kalep tak abih-abih komplen pasal bising sangat..
Otak pun mengalami gegaran sbb enjin bergegar giler..
Kalau tido.. terteleng ke tepi, gegendang telinga leh rasa bergetar..

Apa pun, kami selamat sampai ke Jeti Kuah kul 9.45 pagi..
Excited giler...
Ambik kereta Iswara mula tu (dah booking awal)
Terus check-in hotel Grand Continental..
Nasib baik.. pekerja2 hotel tu baik..
Bagi kami masuk bilik jam 10.30 pagi..
Dapat bilik triple, satu katil besar.. satu katil kecik..
Satu malam rm205.00, kami ambik 2 malam asalnya..
Kemudian extend lagi 1 malam.. jadi 3 malam kat Lgkwi

Kalep ambik katil kecik tu..
Mami & Papa.. op kos ler katil besar...
Ala-ala honeymoon gittew...
.
.
.

4 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

huh cepat hapdet lagik....sukerrr teringatmase aku pg tu seribu satu kenagan =maslaah aku hadapi...ko ni kat mambang ker shah alam ni...

adikmanje said...

waaa...sportingnya kalep...anak aku jangan harap la....babah dia yg kena halau...

Mia-Ina said...

kaleep mmg anak yg sporting la..:-)

noradzlina.kamdani said...

wa..rindunye jejalan kt langkawi..aku g las year... tah thn ble dpt g lg...