Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 25, 2010

Car Show..

Kat sini ada kereta yg bunyinya berdentam-dentum..
Sampai nak tercabut anak telinga..
Taik telinga pun terus jadi cair punya bisingnya..
Jantung lak cam nak kena bypass..

Pastu ada lak sederet kereta yg dok remp-remp..
Bagi ekzos kuar api..
Sampai bergegar jalan..

Nak tengok..
Leh g jalan kat sebelah Bangunan Persekutuan Perak kat Ipoh..
Malam-malam ada banyak ler kereta wat free show kat situ..

Pastu leh terus g jalan sebelah lagi..
Makan char kuey teow kat gerai tepi jalan..
Lagi marbeles pada char kuey teow Penang..



Kalep sangat suka..
Kat situ terjoget-joget sorang-sorang..
Kat sekolah.. pagi2 ada senaman kat depan sekolah..
Jangan harap dia nak ikut..
Wat tak reti je dia..

On d way balik ke Mambang..
Dia dok ulang perkataan yang sama

"NAK LOGIK PAPA..."
"NAK LOGIK..."

Jenuh ler kami berdua nak tafsir "LOGIK" tu apa..
Takkan laa dia dah paham perkataan LOGIK..
TAK LOGIK...

Pastu tanya dia LOGIK tu apa ?
Dia dtg depan tunjuk radio..

Laaaa...
Rupanya LOGIK itu adalah MUZIK
.

.
.

6 comments:

niena said...

hehehehe...logik=muzik...ok la tu...ada bunyi...

awek_utara said...

hehhe..ade2 jek dak kalep ni..klako btul...:))

quezul said...

ok la tuh..ada gak bunyi2 nyer...

eynda said...

Hehe...kiut la kalep nak logik... :-D

noradzlina.kamdani said...

pandai kalep...

mama_iris said...

adehh...pasneh nak sebut muzik tu logik gak arr....agak sedap bunyi nye..