Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 12, 2010

Handy Manny's Motorcycle...

Khaleef nak yang ni...
Sejak iklannya kuar kat Playhouse Disney..
Hari-hari lepas balik sekolah dia akan tanya
"Mami dah beli ke moto manny?"


Masalahnya.. nak beli kat mana pun tak tau..
Kat oversea & singapore ada laa kot..
Kat toy'r'us Malaysia tak tau ler ada ke tidak..

LUVMA.. klu p toyrus tolong tengok ye..
Aku estimate regenya dalam RM150-Rm200 gitu laaa..

Tak pun sapa-sapa yang rajin menerjah shopping complex tu..
Kalau jumpa roger-roger laa aku ek..
012-5865752.. SMS je pun boleh :)
.
.
.

8 comments:

Beattey said...

try pi sogo tgk???

15 ni ada sale...

-iLLa- said...

kak setakat neh yg neh blum jupe laei...cuma jupe yg jenis peralatan dia ajer...
last week 2x pg toy r us yg bbeza mmmg x jupe laei...

adha said...

wei ari2 balik skolah mintak upah?? aduhai... kalau sekolah setahun, mau ko bukak garaj sale untuk menan... hahaha


*** peh beger tu nampak sedap wei.. ni yg buat aku rasa nk menebeng kat gerai mamat kat bando kluang neh.. sebb beger dia sgtttttttt mabeles....

I want to lose weight said...

Kat ebay singapore ada..

Tapi cam tak berbaloi lak bila dah convert duit mesia cam lebih sangat mahalnya

noradzlina.kamdani said...

dh cuba kt toy city?

eynda said...

Cian kalep....nak sangat la tu sampai hari2 tanya...

iswatie "colours of life" said...

anak aku pun dah keras nak moto tuh...2 org lak tuh..apa kes?? lst2 mummy dia yg keras...

Ms AiReEn MoHd said...

weh nanti kalau aku usha kat toy r us aku usha kan ekk...mahal nyer rege