Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 11, 2010

Hari ni pecah mulut..

Hari ni pecah mulut lak dah...
Aku tanya cikgu, dia pun tak perasan camne...
Cikgu dia cakap dia tgh main dgn kawan.. tau2 dah nangis..
Aku paham ler.. budak2 ramai.. nak2 masa nak balik..
Sumer dok kerumun depan pintu..

Dah ler nak tanya jenuh..
Sebab dia ni cakap tak berapa lurus lagi..

Aku tanya kawan tumbuk sambil tunjuk penumbuk..
Dia cakap "BUKAN.."

Kawan tampar..
"BUKAN.."

Kawan pukul ngn ruler..
"BUKAN.."

Kawan tolak bagi jatuh...
"BUKAN.."

Dah smpi depan pintu pagar umah aki dia..

"Kalep DONG kepaye kawan kalep..."
Sambil buat gaya menanduk ala2 Zaquan Adha gitew..

Ooooo rupanya dia terantuk dengan kawan..
Tu yg pecah mulut tu...
.
.
.

7 comments:

sue said...

Salam
Haa..haa..zel..ada2 jer kerenah budak2 ni kan...lawak baca kerenah kalep ni..

Ms AiReEn MoHd said...

wakakaKA yg kalip DONG kawankalip nape nak..ngeeeeeeee sian..lelame asik perati gambo kalip jatuh chenta lagi..lagi lagi ku jatuh chenta..ngeeee poyo lak aku kan..

Flo Alfera said...

Duh kecian kalep! he is super duper cutesss lah heheheh

Mia-Ina said...

lama-lama dok perati kalip..selalu kat blog akak ni...handsome lak..

I want to lose weight said...

Ye ke?
Aku tgk cam air koko panas je..
Gelap..
Dia lagi gelap berbanding aku ngn papa dia..

eynda said...

Kesian kalep....takpe...hero mesti kuat!! Sikit je tuh :-D

.::CeK LaLa::. said...

ahahahhah... awak ni kalep... DING DONG betul laaa!!