Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 5, 2010

HAri ni Meraung Jugak...

Huhuhuhu..
Aku cam dah nak putus asa ngn budak Khaleef ni..
Nmpk je cam samseng Kg Dusun..
Smpi hari ke-3 ni..
Masih dia gak juara melalak kat sekolah..

Hari ni.. sempat sampai gate je..
Masuk je dalam tu terus meraung !!!

Atuk dia dari semlm lagi dah bising suh bentikan sekolah..
Pagi ni mak aku lak cakap camtu..

Haruskah aku mengalah..

Esok Khaleef start balik kul 1.00 tgh..
Cam lama sangat lak dia sekolah...

Hairannya budak2 lain tak lak melalak cam dia..
Ke dia tak dapat kawan?

Selalunya Khaleef ni cepat berkawan..
Anak Lin datang hari tu..
Kejap je dia buat kawan..

Eeee... lambat nyer kul 11.00
Tak sabor aku nak ambik dia bawak balik umah aki dia..

Tapi....
Kalau benti, maknanya Khaleef akan tinggal balik umah aki..

Dengar citer...
Sepupu Khaleef yang baru akan tinggal dengan aki & wan tak lama lagi..
Takkan nak jaga 2 sekali..
Haru nnt..

Huhuhu...

Dilemma giler !!!!
Terngiang2 suara dia meraung

"MAMI JANGAN TINGGAL KALEP !!!!"
.
.
.

10 comments:

adikmanje@ellyazarmilia said...

alahai...kesian la pulak ayat syahdu tu...klu aku pun mula la jadi berat ati...kang dalam keta aku pulak meleleh2 air mata..huhuhu

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

Nasib dekat sepelaung je ngn pejabat aku ni..

Kalau tmpt keje aku jauh.. mmg konpem aku bentikan mgu ni jugak

azurayahya said...

xyah berhentikan... budak2 mula2 memang ler macam itu... saja test kita nie macam mana... anak aku dulupun macam itu... tapi bila tak dilayan & still hantar hari2, dia jd ok dgn sendiri... Ayat yg aku bagi kat anak aku, awk nangis ker, xnangis ker, mama tetap hantar awk pegi school... So, i'm da boos maaaa... hehehe

queline said...

kejap tu jerk..seminggu dua kasi dia sesuaikan diri dulu....
lama2 ok la....

ainrahman said...

jgn berentikan dia..taun ni berenti taun depan kalo jd jugak takkan nak berentikan gak...mula2 je tu..sok2 ok la tu...bukan aper tu..dia biasa dikelilingi org tersayang je selalu..kejutan budaya tu kikiki...

yangyuyu said...

aah, pelan2 pujuk:)

lovelygift....everything u need are here said...

hi....saya nak konsi pengalaman.saya start hntr anak sekolah masa umur 4 thun jgk...memang sebijik mcm tu la perangainya....so,takpayah bhentikan, cuma kita kena keraskan hati ckit je.tinggalkan jer wpun dia tgh meraung n teacher akan handle nanti....dalam 2 minggu dah ok nanti.

Kakak Besar said...

hehehhe...klako la kalep...putri2 aku ok jer time muler2 anto skull dulu...letak jer terus suh aku balik jer.hahahahahha....pompuan kot lain sket ngan hero nih.p sminggu 2 nih jer kot...sabo jer la zel...=)...

Some1...somewhere...somehow... said...

teruskn jer...x perlu berhenti or cuti...
klau berhenti...next year pn kena lalui benda yg sama...

noradzlina.kamdani said...

ha ah..keraskan ati tu zel..Ikram pun camtu gak dolu...jajan pun ari2 gak rabak aku...