Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Friday, January 15, 2010

SUPERB !!!!

Oleh sebab Compaq Presario aku tgh nazak la ni..
So, terpaksa laa aku pinjam Lenovo IdeaPad mak aku..

Lama dah dia beli ni..

Tapi tak pernah pakai..
Jangan kata nak pakai..
Dari beli hari tu.. bateri pun tak cas lagi..

Oleh itu, 3-4 hari ni galak ler aku men"develop" DVD Korea..
Nantikan kemunculan DVD You're Beautiful hokay..
Drama ni seriyes lebih best dari Coffee Prince..
Jantan-jantannya.. lebih sedap dari Choc Indulgence kat SR tu..


Aku dah order laptop baru..
Tapi masih dalam process penghantaran lagi..
Tgu ler next week laa kot..
Tak jadi ambik lenovo.. nnt aku cite kat entry lain..

Apa pun aku tak minat yg cute-mute cam Ipad ni..
Kocik sangat keypad nya..
Tak matching dengan jemari goreng pisang 3 rm singgit aku ni..
Asyik mistype..
Tgk youtube pun tak best..
.
.
.

6 comments:

noradzlina.kamdani said...

ooo, ode lappy baru...
tu kn jawab TAG...ntah patut ke x patut..nnt ler klu aku naik Tg aku call

|| NaFiRaa || said...

comel jugak lappy lenovo tu kan~:)

syarqiah75 said...

psttt..yg nih konpem gak nak dvd dia...bile2 bleh siap..akak snggup tunggu (^_^)

Kakak Besar said...

zel, citer BOF ngan brooch tuh dah selamat sampai tadi...tq....=) ngan en hubby aku skali duk mengadap BOF...hehhehhe...erm...ko ada citer coffee prince x? cd ori dia mahal sgt laa.....hehehheheheh....kalau ada, bgtu erk....=)

ayschaanur said...

akak..
sye mau tempah dvd itu bley ker??
dvd you're beautiful tuh..

Unknown said...

idup lenovo...makcik rock...hahahahahaha