Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 24, 2010

Mee Rebus Tapah..

Mee Rebus Ayam


Mee Rebus Daging

Kedai Mee Rebus Tapah ni pernah masuk JJCM..

Pastu berkali-kali nak singgah tapi tak singgah-singgah..
Sabtu lepas sbb Inche Izman balik awal..
Sempat ler kami menyinggah kat kedai ni..

Location - Sebelum masuk highway Tapah kedai belah kiri jalan..

Mee Rebusnya mmg sedap..
Aku ambik mee rebus daging..
Inche Izman ambik mee rebus ayam..
Cuma pedas sket ler bagi kami yg kurang makan pedas..

Khaleef lak mmg tak makan segala mee, bihun atau kuey teow..
Peberet dia Nasi Ayam..
Hari-hari makan nasi ayam pun takpe..

Tapi.. sejak2 sekolah ni dia kurang selera..
Dapat bagi dia makan nasi sekali sehari dalam 5 suap pun susah..
Berat pun dah turun..
Sebelum sekolah 17kg..
Sejak sekolah tinggal 15kg je..
Tapi makin tinggi laa pulak..
.
.
.

2 comments:

Mummy said...

mee rebus tapah ni mmg best...
paling sy suka dia nyer mee rebus tulang..sedapnyer..

I want to lose weight said...

tulang paling sedap ek..
aku pun baru 1st time cuba
selalunya aku sangat kureng laa ngn mee kuning.. kecuali yang dah jadi mee goreng..