Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 3, 2010

Sudah Balik Tg Malim..


Dengan penuh kepenatan..
Cuti 3 hari 2 malam.. jadi 4 hari 3 malam..
Malam tahun baru aku tido mati sampai siang..
Konon-konon nak tgk bunga api.. haram..

Cam-cam hal jadi (nnt citer kat specific entry)..
Dengan Kalep yg nakal..
Barang-barang yg sangat banyak..
Ada 2-3 benda terlupa beli.. dan nyesal tak beli...
(ERYN - sorry sangat !! aku lupa FM ko... bulan Feb ye aku belikan)

Pastu kamera lupa bawak charger.. batt abih pada hari ke-3..
Pastu terpaksa pakai SE w660i yg camera 2MP

Handphone aku 2-2 tertinggal kat umah Tg Malim..
Yg bebalnya.. charger HP bawak pulak !!!
So, tak leh nak tanya sapa-sapa nak kirim apa..
(especially MR, sbb masa dia g dulu.. aku kem coklat)

Duit abih..

Kaki sakit..
Hidung selsema.. (hidung jakun tak biasa tido pakai econ)
Baju bertimbun nak basuh..

APA-APA PUN..
Aku sangat enjoy dengan family vacation kali ini..
Honeymoon dulu tak best camni..

Ok..
Tak leh citer banyak..
Kena tido awal malam ni..
Esok budak Ahmad 1st day sekolah..
Nak bangun awal siapkan bekal & brg2 dia nak ke sekolah..
Sementara tgu dia balik sekolah..
Aku hapdet citer Langkawi ye..
.
.
.

2 comments:

its me said...

weh tak per..lenkali kalau ko pg leh belikan nok...wah wah kalip sgt segak bergaya awak di dataran helang tu hah...

cepat sikit update lelaju weh...

Zalia Hezlin Abolah Zawawi said...

bulan Feb ni pergi lagi ngn family aku..

bulan Jun lak ngn family mertua..