Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, January 10, 2010

Khaleef kena marah dah...

Sebab ni mami dia naik angin..
Kotak pensil Ben 10 ni.. masa nak tergedik-gedik..
Sebelum campak ke luar..
Dia pijak2 dulu tutupnya bagi kemek..
Pastu campak ke luar rumah dengan isi dalamnya..
Semua tu serba baru sempena dia masuk sekolah..


Mami terus ambik hp.. call papa dia..
Papa dia marah melalui loud speaker..
Khaleef klu dengar papa dia tinggi suara mmg dia sgt sentap..

Pi merajuk belakang kereta..
Igtkan dia duduk atas lantai cam selalu..
Rupanya insaf sambil menonggeng..

Mami dia panggil je..
Terus ler melalak kuat..
Nak suh kesian kat dia laa tu..

Sambung lak menangis depan grill..
Mami tak kasi masuk umah..
Selagi tak kutip benda2 yg dia campak kuar tadi..
.
.
.

4 comments:

adikmanje@ellyazarmilia said...

alahai...siannya muker dia zel...nampak betoi2 insaf tu...

azurayahya said...

hahahaha... kelakar giler khalep merajuk smpi tonggeng cemitu... agak nyer dia insaf dan taubat sujud kot... awak sangat comey larrr khalepppp...

I want to lose weight said...

sampai berpeluh-peluh merajuk tengah panas

Syikin said...

hahah..kelakar la kaleep ni.. lebih kurang anak bujang aku jerk..selalu buat darah aku naik... dah macam tarzan naik minyak ja aku memekak.. tapi tak jugak paham2 bahasa.. macammana la org leh sabar tak 'tgnkan' anak langsung ekkk