Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, January 28, 2010

NYARIS....

Malam tadi mami dia pengsan awal..
Sebab terlampau penat balik dari bersoka-ria..
Budak Ahmad.. ambik kesempatan ler tgk TV smpi lewat malam..
Aku tersedar balik.. masa tu lagi 10 minit kul 1.00 pagi..
Terus aku seret dia masuk bilik suh tido..
Bangun pagi ni.. cam biasa laaa... klu tak cukup tido..
"TAK PAYAH STOLAH LAA MAMI.."
Dia ni.. kalau dah cakap TAK PAYAH tu.. maknanya tak payah...
Kalau tak sepanjang perjalanan ke sekolah tu melalak..
Pastu kat sekolah moncong smpi ler aku jemput...

Tengok ler betapa kurusnya budak Ahmad ni skang...


Tiba-tiba teringat sesuatu..
Semalam.. masa g OU.. ada beli spend baru utk dia..
So, tunjuk kat dia.. dengan ucapan..


"KALAU TAK NAK PI SKOLAH... SPENDER ULTRAMAN NI MAMI BAGI MONYET JE.."

Menjadi nmpk nyer di situ..
Terus seret towel pi depan pintu bilik air..

"AIR SEJUK JELAH MAMI.."

Tengok.. mandi air sejuk je pun dah OK..
Kalau tak selalu.. suhu air tu pun nak kena betul..
Kalau tak.. takmo mandi...


Berbaloi ler aku beli spender 5 helai RM15.90 ni semalam..

Tapi depa beli Ben10 ngn rege 5 helai RM8.00 !!!

Huhuhuhu... rugi aku rm7.90...
.
.
.

2 comments:

noradzlina.kamdani said...

caya lah...ultraman mesti mo g sekolah....

Hanna said...

mcm2 perangai bdk2 sekarang ni..comey je :)