Nuffnang Ads

Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, January 25, 2010

MooDy....

2 hari ni moody giler..
Walaupun...

1- Dah gaji
2- Duit nuffnang tetap meningkat
3- Khaleef ok je g sekolah hari-hari..
4- Ada laptop baru..
5- Line streamyx laju

TAPI TETAP MOODY

Apa jadi bila moody ?!!!

Mangsanya pasti ler Khaleef..
Berak kena marah..
Buka TV kena marah..
Munggah kena marah..
Nak susu kena marah..

Sian anak aku ni...
Takpe-takpe esok lusa elok ler tu..
Darah tinggi naik ni kot..
Sebab ada sket pening dalam kepala aku ni...


Selingan gambor.. sbb takde gambor baru..
Sebab aku moody nak snap gambor pun...

Dulu Khaleef ni montel sesangat..
Montel pastu badan bolat..
Sebelum dia start jalan.. berat dia dah belas2 kilo..

TAPI.. sejak mula jalan.. paling tinggi berat dia 17kg..
PASTU sejak mula sekolah.. makin turun berat..
Skang tinggal dalam 14.7kg gitu..

YANG MAKIN NAIK BERAT..
Pastinya MAMI DIA :))

99HTN dah nak abih.. lansung takde progress..
Malahan aku tak layak nak isi evaluation form pun..
Apa-apa pun.. harap semua peserta bersabar ye..
Jangan makan nasi dulu..
Teruskan smpi ke hari terakhir hokay !!!
.
.
.

4 comments:

Kaseh said...

ya allah..comelnyaaaaaaaaa dak khaleef nihhh...iskk kalau dpn aku ni dah lama aku gomolll

Zana said...

moody sbb period kot, tak pun pregnant...
better check.

arbaieyah said...

aku rasa ko dah nak period kot....

SYANI said...

Comel dak khaleef ni.. Biasa la tu bila mama moody anak2 yang jadi mangsa marah...