Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, January 6, 2010

Khaleef dah tak meraung.. TAPI...

Ceria je pagi ni pergi sekolah..
Mula-mula pas mandi tu takmo pakai baju..
Aku biarkan je.. lepas aku mandi bersiap sumer..
Aku terus start enjin kete & kunci umah & reverse kete..
Menjerit suh pakaikan baju dia..


Ni dah dekat nak sampai sekolah..
Sampai je kat simpang masuk tu..
Aku yg berdebar-debar cam nak meletup jantung..
Nak tunggu aksi Khaleef untuk hari ini..

Sebelum turun.. aku cakap ngn dia..
"Kalau tak nak sekolah.. ptg ni mami anta masuk hutan.. dok sana dengan monyet.. monyet je tak sekolah."
(Kota Malim dekat ngn hutan simpan yg banyak monyet)
Dia ok je...

TAPI !!!!!


Sebelum turun kereta, dia wat syarat lak ngn aku..
"KALEP, KUKIN NGN BUAK G STOLAH..

Bantai laaaa Kalep woiiii..
Janji ko pergi sekolah !!!!
.
.
.

9 comments:

zuleyka said...

sgt cumil..

Zulaikha said...

ape maksud nye?
tak paham laa..kukin tu ape?buak tu ape?

kakngah said...

aku paham... hihihi!!
jgn kukin & buak hilang kt stolah sudah la yer..
blh meroyan tu..

I want to lose weight said...

KUKIN = PUTING PACIFIER

BUAK = BANTAL BUSUK DIA

jgn esok nk bawak tilam, tv, astro lak..

mama_iris said...

jgn nak mami skali p stolah sudaaahhh....:-)

I want to lose weight said...

Mami dia dok tipu kata tunggu dalam kereta..

Sampai2 dah ler aku kena duduk tepi longkang dulu 10-15 minit..

Sampai dia hilang dari pandangan..

Mia-Ina said...

oo..rupanya brg kesayangan dia ..

azurayahya said...

aisehhh, hilang terus hensem kalep bawak kukin dgn buak ke sekolah... hahaha... tapi mesti chomel cute jek nyonyot kukin sambil dgr cikgu mengajar... takpe lah kalep, janji dah tak meraung... senang hati mami...

I want to lose weight said...

Hari ni susah hati gak woooo..
Hari pertama sekolah smpi kul 1.00

Tapi mulai esok aku akan bawak anak jiran aku sekali.. mak dia mintak tumpang naik kete aku..

Hopefully depa leh jadi kawan.. so kalep akan lebih teruja nak p sekolah sbb dia ada kawan